.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طاهايي: شاخص مورد توجه من است

استاندار مازندران ضمن انتقاد از برخي اعتراض‌ها در انعکاس سخنان حضرت امام (ره) از سوي صدا و سيما گفت: از رسانه ملي که با استفاده از آرشيو خود سخنان بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي را در قالب فيلم مستند متناسب با مشکلات امروز جامعه اطلاع رساني کرده، تشکر مي‌کنم.

"سيد علي‌اکبر طاهايي" روز سه‌شنبه در مراسم رونمايي از 31 طرح تحقيقاتي بخش کشاورزي مازندران در جمع محققان و پژوهشگران استان، افزود: فلسفه و ادبيات سياسي امام راحل ترويج فرهنگ جانفشاني بود و اينکه برخي امروز پس از 31 سال از پيروزي انقلاب اسلامي، ادبيات امام راحل را با نگاه دنيوي و عناوين اعتباري به نفع خود مصادره مي کنند، جاي تاسف دارد.

وي با اشاره به حوادث پس از دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، اظهار داشت: اين بازي بيهوده، فقط خستگي ملت ايران را در پي داشت و سبب شد تا بسياري از مشکلات در بخش‌هاي اشتغال، اقتصاد و توليدات کشور، مغفول واقع شود.

نماينده عالي دولت در استان مازندران خواستار توجه بيش از پيش به توطئه‌هاي دشمنان نظام شد و تصريح کرد: همگان بايد هشيار بوده و از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب تبعيت کنند.

طاهايي، ولايت فقيه را اساس و بنيان نظام جمهوري اسلامي دانست و اضافه کرد: مردم به مانند سال‌هاي گذشته با حفظ وحدت و همدلي، دشمنان نظام اسلامي را نااميد خواهند کرد و بار ديگر اقتدار ايران اسلامي را به نمايش خواهند گذاشت.

شاخص ويژه برنامه رسانه ملي در دهه فجر است كه از 12بهمن در سه شبكه يك و دو و سه در ساعت هاي مختلف پخش مي‌شود. اين برنامه اگر چه مورد نقد برخي از جريان هاي سياسي است امروز بيش از 200 نماينده مجلس در بيانيه اي مستقل از ابتكار رسانه ملي در تبيين مواضع حضرت امام(ره) حمايت كردند.

برنامه شاخص موجب شده است سيدحسن خميني نسبت به چينش آن انتقاد داشته باشد و اعتراض خود را در نامه اي به ضرغامي رئيس رسانه ملي اعلام كرد كه موجب واكنش ضرغامي طي نامه اي در روز گذشته شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.